ALLIANZ-TIRIAC extinde serviciul online de solutionare a daunelor Claims Tracker pentru toate asigurarile auto

Avatar autor XPRIMM
Autor
Andreea RADU
Avatar
Andreea RADU
Redactor sef
Data articol
29.10.2020
ALLIANZ-TIRIAC continua dezvoltarea solutiilor digitale prin extinderea seviciului online de solutionare a daunelor Claims Tracker catre clientii Casco persoane juridice, clientii RCA cu decontare directa si tertii pagubiti de asiguratii RCA ai companiei.
PROMO
Claims Tracker, un serviciu lansat de ALLIANZ-TIRIAC la inceputul acestui an, care simplifica si transparentizeaza modul de gestionare a daunelor. Cu ajutorul Claims Tracker clientii pot transmite online documentele necesare si au acces la informatii si actualizari 24/7, in timp real, despre dosarul de dauna.

"Investitia in extinderea serviciului Claims Tracker arata ca ALLIANZ-TIRIAC pune mai presus de toate sprijinul real pe care il poate oferi in momentele cele mai dificile, indiferent ca vorbim despre asiguratii nostri sau despre tertii pagubiti carora prin serviciile pe care le oferim ne dorim sa le castigam increderea. In plus, dezvoltarea solutiei este o dovada de responsabilitate in aceasta perioada in care suntem preocupati mai mult ca oricand ca serviciile noastre sa fie accesate in siguranta, prin cateva click-uri, de la distanta", a declarat Adriana GOSMAN, Director de Marketing si Experienta Clientului in cadrul ALLIANZ-TIRIAC Asigurari.

In cele noua luni de la lansare, Claims Tracker, a ajuns la peste 7.000 de persoane, adica la aproape 90% dintre clientii eligibili, transmite asiguratorul.

Claims Tracker nu presupune niciun cost suplimentar pentru asiguratii ALLIANZ-TIRIAC sau tertii pagubiti si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator. In functie de preferinta, clientul primeste prin SMS sau e-mail un link - activ pe intreaga perioada a solutionarii dosarului de dauna - ce poate fi accesat oricand de pe telefon, desktop sau tableta.

Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguratii si tertii pagubiti trebuie sa parcurga doi pasi:

- Completeaza formularul de notificare a daunei pe website-ul ALLIANZ-TIRIAC, in sectiunea Formular de dauna Casco sau Formular de dauna RCA, in aplicatia ALLIANZ-TIRIAC Mobile sau suna la Call Center-ul ALLIANZ-TIRIAC 021. 201 91 80;
- Acceseaza link-ul primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificarii daunei.

Dupa deschiderea dosarului de dauna Casco, clientii ALLIANZ-TIRIAC primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei si sunt informati despre pasii urmatori in procesul de solutionare a dosarului.

In situatia in care pentru solutionarea dosarului de dauna sunt necesare documente aditionale, asiguratul este notificat si le poate incarca direct din Claims Tracker, fara drumuri suplimentare in sucursala.

Un alt avantaj al utilizarii serviciului consta in notificarea clientului cu privire la data in care reparatia este finalizata, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informari sunt disponibile doar pentru clientii care opteaza pentru efectuarea reparatiei in reteaua de service-uri auto partenere.

Pe de alta parte, clientii care aleg sa efectueze reparatia in regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informatii cu privire la efectuarea platii.

ALLIANZ-TIRIAC a platit in primele noua luni din 2020, in baza politelor Casco si RCA, despagubiri de peste 320 milioane de lei. Daunele pe segmentele auto reprezinta circa doua treimi din volumul total al despagubirilor ALLIANZ-TIRIAC.

Video