Stiri externe

AON: 97% dintre angajatori sunt constienti ca asteptarile angajatilor de la locul de munca sunt in continua schimbare


Un studiu realizat de AON, "Benefits & Trends Survey", arata ca 97% dintre angajatori sunt constienti ca asteptarile angajatilor de la locul de munca sunt in continua schimbare. Astfel, aproximativ 90% dintre angajatori considera ca trebuie sa schimbe paleta de beneficii salariale si extra-salariale oferite, pentru a se plia pe nevoile generatiilor viitoare. De asemenea, jumatate dintre angajatori cred ca ofertele actuale nu sunt pe placul tuturor generatiilor, in vreme ce 60% sustin ca sunt - sau, in viitorul aropiat, vor fi -, in cautare de angajati talentati in diverse sectoare de activitate, ceea ce naste noi dispute cu concurenta.

Studiul realizat de AON subliniaza ca, printre beneficiile extra-salariale solicitate cel mai des de angajati, se numara programul flexibil, sanatate mintala, diversitate si incluziune, dar si concediu de crestere a copilului. Ajuns la cea de-a noua editie, "Benefits & Trends Survey" a analizat peste 200 de companii de dimensiuni diferite (inclusiv companii cu mai putin de 100 de angajati, dar si companii cu mii de angajati) si mai arata ca 98% dintre angajatori stiu ca asteptarile angajatilor sunt legate de programul flexibil, in vreme ce 89% sunt constienti ca lucrul de acasa este un alt aspect important pentru angajati.

De asemenea, 79% dintre angajatori stiu ca sanatatea mintala este o prioritate pentru angajati, in vreme ce alti 65% considera ca optimizarea abordarilor de diversitate si incluziune ar trebui sa fie o prioritate, iar 63% sunt constienti ca familia este un element important si, prin urmare, angajatii pun accentul si pe concediul de crestere a copilului si zile/perioade libere in functie de nevoi. Totodata, accesul la educatie financiara s-a regasit in raspunsurile a 54% dintre angajatori. Acelasi studiu mai arata ca 60% dintre angajatori spun ca modelele de business s-au schimbat deja sau ca se vor schimba in urmatorii 5 ani. Nu in ultimul rand, mai arata AON, subliniind ca aspectul demografic al unei organizatii se schimba, jumatate dintre participantii la studiu sunt constienti ca beneficiile salariale si extra-salariale pe care le ofera in momentul de fata nu intrunesc nevoile tuturor generatiilor, iar 89% dintre angajatori stiu ca, in viitorul apropiat, vor fi nevoiti sa schimbe oferta de beneficii salariale si extra-salariale, pentru a se plia pe nevoile generatiilor viitoare.

"Rezultatele studiului din acest an arata ca cei mai multi dintre respondenti au cunoscut deja schimbari fundamentale sau se asteapta, in viitorul apropiat, la astfel de schimbari - doar 29,5% au declarat ca nu asteapta vreo schimbare in urmatorii 5 ani. Din cate se pare, schimbarea cunoaste, in ultima perioada, un ritm extrem de rapid, adus, in mare parte, de dezvoltarile tehnologice. Acest lucru influenteaza modelul de business si are impact atat asupra modului in care angajatii percep implinirea la locul de munca, cat si asupra competitiei dintre angajatori care cauta viitori angajati talentati. Prin urmare, angajatorii recunosc ca programele actuale de beneficii salariale si extra-salariale nu sunt concepute astfel incat sa raspunda nevoilor angajatilor", a declarat Richard MORGAN - Strategic Consultant, AON.

"Totusi, atunci cand vine vorba de o demografie a angajatilor - desi este foarte putin probabil ca varsta sa defineasca oamenii -, exista factori externi care difera si se schimba constant, astfel incat problemele cu care se confrunta o generatie sunt, de cele mai multe ori, diferite fata de alte generatii. De exemplu, Baby Boomers (n.a. persoanele nascute in perioada 1946-1964) au beneficiat, in mare masura, de pensii mari, comparative cu salariile castigate, ceea ce inseamna ca, relativ, o duc mai bine la pensie. Totodata, detinerea propriei locuinte este, in special in Londra, mult mai putin frecventa in randul persoanelor din categoria de varsta 25-34 de ani, in timp ce generatia de tip sandwich se dezvolta cu oameni care sunt responsabili atat cu ingrijirea copiilor, cat si cu ingrijirea parintilor", mai explica reprezentantul AON.

"Modalitatea in care angajatorii vor raspunde acestor schimbari va defini daca acestia vor implementa cu succes sau nu planurile viitoare cu privire la forta de munca", a concluzionat Richard MORGAN.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 14.01.2019

Cele mai recente stiri:
» Australia: Asigurarea auto care iti protejeaza masina in cazul unui accident cu un... cangur
» Swiss Re: Abordarea impactului schimbarilor climatice, cruciala pentru a limita efectele asupra re/asiguratorilor de viata
» Poate schimba tehnologia video mobila industria de asigurari de locuinte?
» PwC: Re/asiguratorii considera ca schimbarile climatice reprezinta o amenintare tot mai mare
» ALLIANZ Partners: Ce ne aduce viitorul in materie de asistenta medicala?
» Marea Britanie: Ce tertipuri folosesc soferii pentru a cumpara asigurari auto mai ieftine sau pentru a obtine despagubiri de la asiguratori
» LEMONADE intra pe piata de asigurari din Germania
» SUA, 2008 - 2018: 991 de catastrofe naturale, care au provocat 3.928 de decese si pierderi economice de 723,9 mld. $
» SUA: 7,3 milioane de locuinte, amenintate de uragane. Costurile de reconstructie, estimate la 1,8 trilioane de dolari
» Marea Britanie: Perceptia publica, principalul obstacol in folosirea dronelor in afaceri






Create Account



Log In Your Account