Romania

Alexandru APOSTOL, MAXYGO: "Nu exista nicio lege care sa ne spuna cat ar trebui sa conducem, totul tine de aprecierea noastra"


"Din pacate, marea majoritate a conducatorilor auto nu sunt constienti de faptul ca atunci cand intervine oboseala, timpii de reactie scad considerabil si probabilitatea de a produce un accident este la fel de mare ca atunci cand te urci baut sau drogat la volan", a declarat Alexandru APOSTOL, Director General, MaxyGo Broker.

Tocmai de aceea se vorbeste mai putin despre pericolul oboselii la volan, "deoarece este un risc nemasurabil si nu exista nicio lege care sa ne spuna cat ar trebui sa conducem, totul tine de aprecierea si de riscurile pe care ni le asumam", este de parere acesta.

In acest context, una dintre cele mai eficiente masuri pentru combaterea acestui risc continua sa fie reprezentata de "activitati de informare, educare si constientizare a conducatorilor auto cu privire la efectele oboselii la volan atat pentru ei, cat si pentru toti participantii din trafic", subliniaza Alexandru APOSTOL.

Pentru a creste siguranta in trafic, MAXYGO Broker se implica in educatia consumatorilor (clientilor) prin sustinerea campaniilor si proiectelor care vizeaza cresterea gradului de siguranta rutiera. Compania s-a alaturat campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! in calitate de Partener.

Despre FII TREAZ LA VOLAN!

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si al BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, editia din 2019 este realizata cu sprijinul EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GRAWE Romania, ASIROM VIG, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, AVUS, DAW Management, INTER Broker, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, MARSH Romania, SAFETY Broker, AON Romania, GLOBASIG Broker, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, INTARO, RECREX, EUROTAX, ASISOFT, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, Daune Expert si GrECo Romania.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Partenerilor UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare, OTTO Broker, motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting si 5togo. Partenerul Stiintific al campaniei este Clinica SOMNOLOG.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro, AutoNapoca.ro, Cars.ro, AutoExpert si Flote Auto.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro si Facebook.com/treazlavolan.


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 13.09.2019

Cele mai recente stiri:
» UNSICAR are 6 membri noi. MARSH si SAFETY au revenit in asociatie
» CONCURS dedicat soferilor pregatiti pentru iarna
» Performantele pietei de asigurare, premiate la Gala UNSICAR 2019
» METROPOLITAN Life sustine a sasea editie a Life Changer - program care contribuie la independenta financiara a tinerilor
» Regulamentul privind durabilitatea in sectorul serviciilor financiare va intra in vigoare din martie 2021
» Valentin IONESCU: ASF vine in sprijinul dezvoltarii tehnologiilor moderne pe pietele financiare nebancare
» Pactul Ecologic al UE - lupta impotriva schimbarilor climatice
» Campanie dedicata sigurantei copiilor si tinerilor
» Ionut BACIU si Cosmin TUDOR - noi membri in managementul PAID Romania
» VIDEO: Cum a evoluat piata de brokeraj in 2019?






Create Account



Log In Your Account