Noutati
In cadrul unui interviu realizat cu ocazia desfasurarii campaniei de informare "CE FACI IN CAZ DE ACCIDENT?" in Republica Moldova, Mihail MAZARENCO, Directorul General al GARANTIE Asigurari, unul dintre Partenerii campaniei, a subliniat faptul ca informarea clientului reprezinta un lucru foarte important: "Cetatenii trebuie sa cunoasca ce reprezinta o polita RCA, care sunt beneficiile pe care le ofera o asigurare auto si care sunt pasii de urmat in cazul unui accident rutier".
Noutati
In cadrul unui interviu realizat cu ocazia desfasurarii campaniei de informare "CE FACI IN CAZ DE ACCIDENT?" pentru prima data in Republica Moldova, Marcel RUSANOVSCHI, Directorul General al KLASSIKA Asigurari, unul dintre Partenerii campaniei, a declarat ca demersul de informare si educare este binevenit. "Speram ca prin intermediul acestei campanii vom starni interes din partea cetatenilor in ceea ce priveste obtinerea mai multor informatii privind asigurarea obligatorie auto RCA", a spus acesta.
Noutati
Prin prisma evaluarii nivelului de informare si educare a cetatenilor Republicii Moldova in domeniul asigurarilor, Octavian LUNGU, Directorul General al companiei de asigurare VICTORIA Asigurari si unul dintre Partenerii campaniei "CE FACI IN CAZ DE ACCIDENT?", a subliniat: "Cel mai probabil, daca consideram cetatenii Republicii Moldova suficient de informati in ceea ce priveste asigurarea obligatorie auto RCA, atunci nu sustineam organizarea unei asemenea campanii. Foarte putini soferi cunosc ce reprezinta o polita RCA si ce anume au de facut in caz de accident. Din acest motiv, am decis sa sutinem campania "CE FACI IN CAZ DE ACCIDENT?", prin intermediul careia dorim sa explicam oamenilor cum functioneaza o asigurare obligatorie auto si cum poate fi folosita in cazul unui accident rutier. In nici un caz nu ne-am propus sa crestem volumul de subscrieri sau sa vindem mai multe polite de asigurari."
Noutati
Campania "CE FACI IN CAZ DE ACCIDENT? " a constituit un instrument de informare si educare inovator pentru piata de asigurari din Republica Moldova. In urma derularii acestei campanii, in a doua jumatate a lunii noiembrie, jucatorii din piata au constatat faptul ca cetatenii nu cunosc indeajuns toate avantajele pe care le ofera o polita de asigurare RCA.
Noutati
Adunarea Extraordinara a BNAA - Biroul National al Asiguratorilor de Autovehicule din Republica Moldova - a hotarat saptamana trecuta sanctionarea companiei de asigurari MOLDCARGO prin suspendarea temporara a dreptului de a emite polite Carte Verde incepand cu data de 10 decembrie a.c. Cu o cota de piata de peste 12% la finalul lunii septembrie 2012, MOLDCARGO este a treia companie ca dimensiuni din Moldova. De asemenea, pe segmentul de asigurari Carte Verde, cu o cota de piata de 26%, MOLDCARGO este al doilea mare jucator din piata, aproape 43% (41,7 mil. MDL - 2,7 mil. EUR) din afacerile societatii depinzand de aceste polite.
Noutati
Un procent important dintre persoanele intervievate in cadrul campaniei "Ce faci in caz de accident?", desfasurata in perioada 12-18 noiembrie a.c. la Chisinau, nu cunosteau drepturile si obligatiile asumate prin polita RCA. Astfel, campania a constitut un bun prilej de popularizare a asigurarilor RCA, dar si de informare a persoanelor care detin astfel de polite despre drepturile si obligatiile care le revin.
Noutati
In
contextul in care in municipiul Chisinau numarul de autoturisme este in
continua crestere si, zilnic, se produc aproximativ 25 de accidente rutiere
soldate cu deteriorari ale mijloacelor de transport, conceptul si derularea
Campaniei informative "Ce faci in caz de accident?" au constituit un demers necesar.
Pentru a afla opinia Directiei Politiei Rutiere din Republica Moldova referioare la necesitatea informarii si educarii populatiei in materia asigurarilor obligatorii auto RCA, va propunem, in continuare, un interviu cu Antonina TALPA, Ofiter de Presa al Directiei Politiei Rutiere din Municipiul Chisinau.
Noutati
Campania "Ce faci in caz de accident?" a fost extrem de binevenita in Republica Moldova, cu atat mai mult cu cat se axeaza pe componenta despagubirii si nu doar pe obligativitatea sau necesitatea detinerii politei RCA de catre soferi. Totodata, materialul distribuit in cadrul campaniei a oferit informatii despre drepturile cetatenilor in cazul in care acestia sunt implicati intr-un eveniment rutier. Pentru a evalua impactul acestei campanii si pentru a afla specificul, instrumentele de care dispune si pe care si le propune piata locala in materia asigurarilor auto va propunem, in continuare, un interviu cu Vladimir STIRBU, Director al Directiei Generale Supraveghere Asigurari din cadrul CNPF, Republica Moldova.
Noutati
Redactia INSURANCE Profile pune la dispozitia cititorilor, in format Excel, rezultatele centralizate ale pietei de asigurare din Republica Moldova pentru ianuarie-septembrie 2012 (comparativ cu 3T/2011), remise de CNPF. Puteti vizualiza cum au evoluat indicatorii financiari ai companiilor de asigurare, precum si care sunt ierarhiile societatilor de profil pe diferite clase de asigurare, accesand www.xprimm.md - sectiunea Piata Asigurarilor, sau dand click pe linkurile de mai jos.
Noutati
Prima etapa a celei mai ample campanii nationale de informare in domeniu din Republica Moldova - Campania Nationala "Ce faci in caz de accident?" s-a incheiat. Timp de o saptamana, promoteri dedicati au distribuit gratuit in Chisinau peste 100.000 de brosuri informative. Conducatorii auto au primit informatii utile referitoare la rolul asigurarilor RCA, la procedurile de urmat in caz de accident, precum si detalii privind modalitatea de obtinere a despagubirilor.
Noutati
Primele noua luni ale anului curent au marcat, pentru piata de asigurari din Republica Moldova, un volum total de prime brute subscrise de 785,5 MDL (49,3 mil. EUR), in crestere cu 5,3% fata de ianuarie-septembrie 2011, conform datelor preliminare centralizate de Comisia Nationala a Pietei Financiare.