Romania

Care este asiguratorul cu cei mai multi abonati pe YouTube?


La finalul lunii februarie a acestui an, peste 866.000 de utilizatori din Romania aveau un canal/ cont pe YouTube si activitate vizibila in aceasta retea de socializare, conform datelor publicate de Zelist, citate de Cristian FLOREA.

In paralel, conform datelor disponibile in mediul online pentru anul 2019, citate de manafu.ro si de zelist.ro, YouTube are 10 milioane de vizitatori din Romania, din care 7 milioane de persoane intra zilnic pe aceasta retea.

Conform cercetarii desfasurate de Publicatiile XPRIMM, 17 companii de asigurare au un canal romanesc de YouTube in momentul de fata*, din cele 29 incluse in analiza.

Gradul de actualizare al continutului canalelor de YouTube este, insa, unul mai putin dinamic, in special daca este comparat cu alte retele, precum Facebook: avand in vedere specificul acestei retele si resursele necesare pentru intretinerea unei activitati sustinute in acest mediu, activitatea pe YouTube este redusa in majoritatea cazurilor.

Asadar, in ceea ce priveste continutul video de pe aceste canale, exista, in momentul de fata, opt companii care au publicat video-uri in 2020*: AEGON Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GENERALI Romania, GROUPAMA Asigurari, NN Asigurari, OMNIASIG VIG, PAID Romania si UNIQA Asigurari.

De asemenea, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania foloseste YouTube pentru sustinerea mesajelor platformei de educatie si preventie rutiera #ATENTinTRAFIC: CEI 40.000.

Ce companie a inregistrat cea mai mare crestere a numarului de abonati fata de anul trecut?

La fel ca anul trecut, NN Asigurari a ramas asiguratorul cu cei mai multi abonati pe canalul de YouTube - peste 2.600 de subscribers* - si, de altfel, singura companie care a reusit sa aiba o comunitate de ordinul miilor pe aceasta retea. Pe urmatoarele locuri se situeaza: METROPOLITAN Life** (741 subscribers), ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (400 subscribers), GROUPAMA Asigurari (228 subscribers), UNIQA Asigurari (214 subscribers) si Aegon Romania** (141 subscribers) - companii cu peste 100 de abonati pe canal.

In ceea ce priveste cele mai mari cresteri anuale ale numarului de abonati, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, acestea au fost inregistrate* de: NN Asigurari de Viata (+367 subscribers), ALLIANZ-TIRIAC Asigurari (+81), PAID Romania (+74), GRAWE Romania (+45), GENERALI Romania (+30) si GROUPAMA Asigurari (+12).

Nota: Cercetarea a fost una de tip empiric, realizata de editorii XPRIMM Publications pe baza unor informatii disponibile online. Conturile utilizate in analiza au fost identificate fie prin link-urile de pe paginile oficiale ale companiilor, fie pe baza unor cautari pe site-urile de social media mentionate in analiza. In cazul in care anumite conturi de social media au fost identificate in mod eronat drept conturile oficiale, va rugam sa ne transmiteti o semnalare pe adresa media@xprimm.com.

*datele au fost colectate la data de 20 martie 2020

**date colectate la inceputul lunii aprilie


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 09.04.2020

Cele mai recente stiri:
» #treazlavolan: 6 sfaturi pentru calatoria cu masina personala pe timpul starii de alerta
» VIDEO: Cine plateste nota cand... tu gresesti? O discutie despre un cocktail de asigurari obligatorii
» Viata proceselor in si dupa pandemie
» Cele mai importante temeri la nivel global: Recesiunea, somajul, inca o pandemie si masurile protectioniste
» Adrian MARIN: Daunele auto pun o presiune constanta pe profitabilitate
» Exercitiu privind modul de interventie in cazul unui atac informatic
» Societatea de Transport Bucuresti are un buget de 12,4 mil. lei pentru asigurari RCA si CASCO
» Dezbatere online XPRIMM: Daunele auto - impuls spre digitalizare
» UNSAR prezinta realitatea indicatorilor asigurarii RCA
» Agentii si brokerii de asigurari pot lua bani prin IMM Invest






Create Account



Log In Your Account