De cine depinde implementarea noilor solutii tehnologice in asigurari? - Romania - Asigurari - Totul...

 Despre noi  Contact  Harta site      


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorEvenimenteXPRIMM.COMCampanii de InformareXPRIMM TVРусский
 Stiri 
 Companii de asigurare 
 Brokeri 
 Interviu 
 CNPF 
 Analize 
 Organizatii 
 Despre asigurari 

Romania

Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

De cine depinde implementarea noilor solutii tehnologice in asigurari?


Se vorbeste adesea despre avantajele pe care chatbots le pot aduce pentru piata asigurarilor, de la preluarea anumitor task-uri (pot raspunde foarte rapid, de exemplu, anumitor solicitari simple ale clientilor), pana la acordarea de asistenta brokerilor si agentilor, lansand o prima interactiune cu potentialii clienti. Cu toate acestea, ca si in cazul oricarui alt avans tehnologic, pentru implementarea lor trebuie sa tina cont, in primul rand, si de disponibilitatea si gradul de obisnuinta al utilizatorilor, atrag atentia specialistii din domeniu.

"Adoptarea tehnologiei presupune si un anumit tip de armonizare de comportamente si proceduri, atat din partea companiilor cat si din partea consumatorilor care s-ar putea trezi in fata unui avans tehnologic pe care sa-l gaseasca dificil de parcurs. Groupama momentan urmareste cu atentie evolutiile produselor de inteligenta artificiala, insa trebuie notat faptul ca adoptarea unei solutii tehnologice nu depinde numai de interesele organizatiei, ci si de disponibilitatea consumatorilor de a-si adapta comportamentele la noile tehnologii", a subliniat Calin MATEI, Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari.

Astfel, "vorbim despre un ciclu de adoptare a produselor inovatoare, care desi nu este constientizat, exista. Acest ciclu de schimbare a comportamentului se finalizeaza atunci cand inovatia sau produsul ajung sa fie folosite si raspandite in randul cator mai multi consumatori. De la inceputul revolutiei industriale, tehnologia a avansat cu mult inaintea adaptarii comportamentului, iar solutiile, in cazul industriei de asigurari, vor fi probabil mixte. Ne aratam interesul fata de adoptarea tehnologiei, care se regaseste in primul rand in cerintele clientilor nostri", a completat Directorul General Adjunct al GROUPAMA Asigurari.

In momentul de fata, companiile de asigurari din tara se bazeaza pe canalele deja cunoscute in randul clientilor. Gothaer Asigurari Reasigurari nu urmareste, cel putin momentan, sa lanseze un asistent virtual bazat pe inteligenta artificiala, mizand, deocamdata, pe cele care le sunt, deja, familiare clientilor. "Nu avem in plan lansarea unui sistem de asistenta virtuala de tip chatbot in viitorul apropiat. Oferim acum clientilor Gothaer posibilitatea de a comunica cu noi asa cum isi doresc, in cel mai confortabil mod, fie online, pe e-mail sau telefonic", a precizat Ilona ALEXANDRU, Director Marketing si Comunicare.

Nici SIGNAL Iduna nu are in plan pentru 2017 un chatbot, insa mizeaza in continuare pe digitalizare, a explicat si Andreea GOIDEA, Digital Marketing Specialist, SIGNAL Iduna:

"Eforturile noastre pentru a imbunatati serviciile sunt constante. Digitalizarea asigurarii de sanatate ocupa un loc important in prioritatile SIGNAL Iduna in special pentru ca ne dorim sa oferim asiguratilor o experienta cat mai placuta cand vine vorba de serviciile pe care le oferim. Pentru anul acesta nu este prevazut in plan un proiect de tipul chatbot, insa proiectele noastre implica masuri de digitalizare a asigurarii de sanatate prin care oferim posibilitatea de accesare a serviciilor online, nu doar in modul clasic de pana acum", a subliniat aceasta.

Digitalizarea in asigurari, analizata pe 14 noiembrie cu prilejul "IIF 2017: Insurance in the DIGITAL World"

Chatbots, noile tehnologii, si inteligenta artificiala, dar si Big Data sau impactul digitalizarii asupra vanzarilor si gestionarii daunelor in asigurari sunt doar cateva dintre temele dezbatute, pe 14 noiembrie, la "IIF 2017: Insurance in the DIGITAL World".

Evenimentul, care va avea loc la Hotelul Bristol din Viena, reuneste profesionisti in asigurari din intreaga lume, printre acestia numarandu-se Thomas SCHOELLKOPF, Member of the Board of Management, ERGO International AG, Alessandra CHIUDERI, Head of the Analytics Solutions, Assicurazioni GENERALI, Dieter PSCHEIDL, Head of European Affairs, VIG, William VIDONJA, Head of Conduct of Business, Insurance Europe, Paul CARTY, Chairman EU Standing, Committee of BIPAR si nu numai. Lista completa a vorbitorilor poate fi accesata pe site-ul evenimentului.

Rezervati-va locul acum! Click aici!


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 10.11.2017

Cele mai recente stiri:
» Cornel COCA CONSTANTINESCU: Legea privind asigurarea obligatorie a locuintelor trebuie actualizata
» Gheorghe GRAD: Anul 2017 a fost anul modificarilor legislative imposibil de anticipat si evaluat
» IGSU: Telekom Romania Communication va implementa sistemul RO-ALERT
» Ce provocari aduce GDPR pe piata asigurarilor?
» VIDEO: Calin RANGU, despre GDPR: Datele oamenilor trebuie protejate la fel de bine ca si banii acestora
» ASF a avizat conducerea NN Asigurari de Viata si NN Pensii
» VIDEO: Asigurarile obligatorii de locuinte, in dezbatere la XPRIMM Time for Business
» Brokerul Postei Romane isi majoreaza capitalul social cu 1,5 milioane lei
» Atentie la anvelopele de iarna! Lipsa acestora poate constitui excludere la plata daunei CASCO
» VIDEO: Alina PREDA: Polita privata de sanatate este o declaratie de dragoste fata de tine insuti


Comenteaza acest articol
0 comentarii

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:



Arhiva





Copyright 2017 (c) xprimm.md
powered by Media XPRIMM