GlobalData: Britanicii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru polite incheiate de asiguratori sustenabili

Autor
Alex SIMION
Data articol
21.11.2022

41,4% dintre consumatorii britanici sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru o polita de asigurare de la un furnizor cu un istoric bun in materie de sustenabilitate, iar alti 10,2% sunt indecisi, potrivit unui sondaj realizat de GlobalData,

PROMO

Ben Carey-Evans, Senior Insurance Analyst la GlobalData, declara: "Aceste rezultate ale sondajului vin in contextul conferintei COP27, in cadrul careia lideri din toate domeniile se intalnesc pentru a discuta despre solutii pentru schimbarile climatice.

"Asiguratorii britanici ar trebui sa inceapa sa acorde prioritate sustenabilitatii, chiar daca acest lucru inseamna ca trebuie sa incaseze prime mai mari ca urmare a acestui fapt."

In cadrul 2022 UK SME Insurance Survey privind asigurarile pentru IMM-uri din Marea Britanie, realizat in trimestrul 2 si trimestrul 3 din 2022 rezultatele au aratat ca 65,3% dintre business-urile mici considerau ca sustenabilitatea este fie importanta, fie foarte importanta, dar a fost clasata spre sfarsitul listei de factori pe care ii luau in considerare atunci cand cumparau o polita de asigurare.

"Ultimele noastre date privind consumatorii reprezinta o schimbare de paradigma, deoarece o proportie considerabila de potentiali clienti pun sustenabilitatea mai presus de pret.", mentioneaza Carey-Evans.

GlobalData mai noteaza ca un mod important prin care asiguratorii pot arata ca iau masuri in ceea ce priveste sustenabilitatea este taierea legaturilor cu industriile poluante, cum ar fi carbunele, gazele si petrolul.

Cary-Evans concluzioneaza: "Toti asiguratorii importanti au obiective pentru momentul in care vor inceta sa mai lucreze cu industriile cu grad ridicat de poluare, dar vedem, de asemenea, companii care renunta acum la unele angajamente.

Acest lucru s-a vazut recent cu Marsh McLennan, iar Lockton a iesit din relatia sa cu mina de carbune Carmichael a companiei Adani Enterprise din Australia. Asiguratorii pot fi, de asemenea, mai proactivi, cu exemple care includ Zixty si Lemonade care planteaza copaci pe baza kilometrilor parcursi de clientii de asigurari auto sau Aviva care se angajeaza sa isi administreze biroul din Perth, Scotia, in intregime pe baza de energie regenerabila.

"Este de netagaduit faptul ca sustenabilitatea ar trebui sa fie acum un element central al strategiei oricarui asigurator, constatarile GlobalData subliniind ca este un aspect in functie de care o proportie semnificativa de potentiali clienti vor decide in achizitionarea unei polite."

Video