Stiri externe

Japonia: Soferii pot folosi asistentul virtual Alexa pentru a achizitiona asigurari auto


Gigantul nipon Tokio Marine isi dezvolta serviciul de asigurari auto si le ofera consumatorilor posibilitatea de a achizitiona asigurari auto prin intermediul dispozitivelor echipate cu Inteligenta Artificiala. Astfel, un sofer care vrea sa achizitioneze o asigurare auto valabila o zi trebuie doar sa transmita acest lucru catre asistentul virtual.

Asigurarile auto valabile o zi pot fi achizitionate prin intermediul tuturor dispozitivelor care sunt echipate cu asistentul virtual dezvoltat de Amazon.

Pentru a fi eligibili pentru acest serviciu, clientii trebuie sa demonstreze ca, pana in momentul respectiv, au achizitionat o asigurare auto, folosind Internetul sau metodele traditionale. Odata abonati la serviciul Tokio Marine, consumatorii pot folosi asistentul virtual Alexa pentru achizitionarea de asigurari valabile o zi. Acest serviciu, arata Tokio Marine, reduce timpul si efortul necesar pentru achizitionarea unei polite si impulsioneaza comercializarea de asigurari auto in randul tinerilor.

Tokio Marine ofera asigurare auto pentru o zi inca din 2012, aceasta polita putand fi achizitionata oricand si oriunde, prin intermediul unui smartphone. Acest lucru le permite soferilor "de ocazie", care folosesc o masina a parintilor sau a unui prieten, sa cumpere asigurare auto la un pret scazut. Mai mult, soferii tineri care folosesc acest produs primesc bonusuri pentru comportament responsabil la volan, bonusuri ce pot fi aplicate la achizitionarea unei asigurari auto anuale.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 08.04.2020

Cele mai recente stiri:
» Deloitte: Guvernele din intreaga lume, tinta unor atacuri cibernetice tot mai frecvente si severe
» Swiss Re: Asia emergenta va arata lumii drumul de iesire din recesiune
» GENERALI a lansat o aplicatie ce permite evaluarea de la distanta a operelor de arta
» ADB: COVID-19 ar putea genera pierderi de 8,8 trilioane de dolari pentru economia globala
» Afacerile VIENNA Insurance Group au crescut in primele 3 luni. Efectele COVID-19 vor fi resimtite incepand cu T2 2020
» Swiss Re: Pandemia COVID-19 ar putea promova obiceiuri sustenabile
» 91% dintre utilizatorii de Internet stiu ca refolosirea parolei este riscanta, dar 66% folosesc aceeasi parola pentru mai multe conturi
» Forumul Economic Mondial: Pandemia COVID-19, o oportunitate pentru a construi economii mai bune
» VIENNA Insurance Group sprijina lupta impotriva COVID-19
» AXA ofera asistenta medicala oaspetilor din hotelurile Accor






Create Account



Log In Your Account