Stiri externe

Marea Britanie: 42% dintre brokeri considera ca actualul climat economic nu este propice pentru mediul de afaceri


Doar 9,6% dintre brokerii din Marea Britanie considera ca actualul climat economic are un efect pozitiv, in comparatie cu 20%, in 2018, arata cel mai recent Barometru al Brokerilor realizat de Aviva - un studiu bianual, la care participa 250 dintre cei mai importanti brokeri britanici. In 2019, 42% dintre participanti au declarat ca actualul climat economic nu este propice pentru mediul de afaceri.

Acelasi barometru mai subliniaza ca brokerii din Tara Galilor, Irlanda de Nord si Scotia sunt mai ingrijorati decat brokerii din Anglia. Pe de alta parte, insa, numarul brokerilor care nu au perceput un impact asupra business-urilor pe care le conduc a crescut pana la 60,8%, in conditiile in care, anul trecut, nivelul era de 51%, potrivit Insurance Age, care citeaza "Broker Barometer".

Barometrul arata si ca tot mai multi brokeri se tem ca tehnologia va inlocui forta de munca umana. Astfel, Phil BAYLES - Managing Director Intermediaries, Aviva -, le-a recomandat brokerilor sa vada tehnologia ca pe o oportunitate, pentru a se concentra pe serviciile care aduc plus-valoare clientilor. "Tehnologia te poate elibera cu adevarat, astfel incat sa te concentrezi pe segmentele sustenabile ale business-ului. Cel mai rau ar fi sa pretinzi ca tehnologia nu e aici si ca nu se potriveste business-ului", a declarat, pentru Insurance Age, Phil BAYLES.

Acesta a mai precizat ca tot mai multi brokeri sunt constienti de dezvoltarile aduse Inteligentei Artificiale si automatizarii, ceea ce a dus la o ingrijorare tot mai mare cu privire la impactul tehnologiei. "Oamenii isi fac griji cu privire la tehnologie, pentru ca ei se uita doar la ce ia tehnologia, nu la ce aduce. Tehnologia va inlocui unele activitati simple si le va permite oamenilor sa se concentreze mai mult pe piesele mult mai complexe, cele care aduc plus-valoare. Masinile trebuie lasate sa intre acolo unde serviciile personale au un impact mai redus, iar oamenii trebuie sa se concentreze pe zonele in care serviciul personal e mai important", a mai precizat Phil BAYLES - Managing Director Intermediaries, Aviva.

Nu in ultimul rand, Barometrul Brokerilor realizat de Aviva mai arata ca majoritatea brokerilor britanici considera ca aloca timp suficient pentru clienti si, de asemenea, ca brokerii sunt de parere ca, de cele mai multe ori, clientii tin cont de recomandarile lor.


Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 10.07.2019

Cele mai recente stiri:
» Liban: Explozia din Beirut ar putea genera pierderi economice de 10-15 miliarde de dolari
» ACCENTURE: Asigurarea cyber, indispensabila in noua realitate de business
» Deloitte: Institutiile financiare vor dubla, cel mai probabil, investitiile in securitatea cyber
» Marea Britanie: LV= lanseaza Flow, un serviciu disponibil doar online pentru soferii care vor sa se asigure
» Grupul ALLIANZ: Veniturile totale s-au mentinut la 73,5 miliarde de euro in S1 2020
» Beirut, devastat dupa explozia de marti. Bilantul provizoriu: Mii de victime si sute de cladiri distruse
» Insurance Europe: Opiniile asiguratorilor europeni cu privire la Inteligenta Artificiala
» Istanbul: 2 din 3 locuinte mai vechi de 20 de ani nu au asigurare impotriva cutremurelor
» HSB (Munich Re): Atacurile cibernetice, furturile de identitate si fraudele online, in continua crestere
» RMS: Pierderile provocate industriei de catre uraganul Hanna nu vor depasi, cel mai probabil, 400 mil. dolari


Create Account



Log In Your Account