Marsh lanseaza serviciul de gestionare a incidentelor cibernetice pentru a asista clientii britanici si europeni in raspunsul la evenimente cibernetice

Avatar autor XPRIMM
Autor
Alex SIMION
Data articol
30.06.2022

Marsh, liderul in domeniul brokerajului de asigurari si al consultantei de risc, a anuntat lansarea serviciului sau de Management al Incidentelor Cibernetice (CIM) pentru a sprijini clientii din Marea Britanie si Europa Continentala sa se pregateasca, sa reactioneze si sa se recupereze in urma incidentelor cibernetice, precum si pentru a-si spori rezilienta cibernetica.

PROMO

Lansat pentru prima data in SUA in 2021, serviciul este primul de acest gen care reuneste elementele cheie necesare pentru a se ocupa cu succes de incidentele cibernetice, concentrandu-se pe pregatire, indrumare holistica si sfaturi privind cele mai bune practici in timpul unui incident, precum si pe o integrare perfecta a expertizei Marsh in materie de despagubiri pentru asigurari cibernetice.

Pe langa resursele interne dedicate, Marsh a creat o retea de furnizori formata din specialisti independenti de top - inclusiv specialisti in criminalistica IT, consultanta juridica, specialisti in fraude electronice, recuperare de date si comunicare in situatii de criza - care au rezultate dovedite in gestionarea incidentelor cibernetice critice si care sunt disponibili pentru a sprijini clientii in functie de cerintele lor in cazul producerii unui incident.

Potrivit unui raport publicat luna trecuta de Marsh si Microsoft, The State of Cyber Resilience, amenintarile cibernetice din ce in ce mai numeroase si mai complexe tempereaza increderea executivilor in capacitatile organizatiilor de gestionare a riscurilor cibernetice, doar 9% dintre ei declarandu-se foarte increzatori in capacitatea organizatiei lor de a gestiona si de a raspunde la atacuri cibernetice.

"Avand in vedere ca atacurile de tip ransomware au crescut cu 148% in 2021, nu este surprinzator faptul ca multi directori se simt coplesiti si nu au incredere in rezistenta cibernetica a organizatiei lor", a declarat Helen Nuttall, Head of Cyber Incident Management, UK, Marsh. "Prin accentul puternic pus de CIM pe pregatirea pentru incidente cibernetice, clientii vor putea face fata unei crize intr-un mod eficient si eficace, reducand astfel impactul acesteia si accelerand recuperarea."

Florian Saettler, Head of Cyber Incident Management, Continental Europe, Marsh, a adaugat: "Rezilienta cibernetica de succes necesita o abordare complet integrata a gestionarii evenimentelor cibernetice, care sa reflecte profilul de risc unic al unei organizatii. Serviciul CIM al Marsh reuneste multiplele fluxuri de lucru necesare pentru a raspunde la astfel de atacuri si pentru a limita impactul financiar si reputational in cazul in care se produce un incident."

Video