Romania

Miercuri, 11 septembrie, fii "#treazlavolan prin Bucuresti"


Vacanta s-a incheiat, scolile au inceput si traficul aglomerat s-a concentrat in oras. Este nevoie de rabdare, atentie si experienta ca sa strabati marile orase in siguranta la ore de varf. In acest context, atragem atentia asupra nevoii de a fi TREAZ LA VOLAN in fiecare clipa, chiar si pe drumurile de zi cu zi, in cadrul unei actiuni speciale - "#treazlavolan prin Bucuresti", care se va desfasura miercuri, 11 septembrie, in centrul orasului.

In cadrul actiunii, promoterii dedicati din cadrul echipei #treazlavolan vor strabate traseul Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei atragand atentia asupra importantei de a fi atent in trafic, indiferent ca esti sofer, pieton, biciclist, motociclist sau "trotinetist".

Cu pancarde, brosuri, stickere auto si sfaturi pentru soferi, acestia vor transmite mesajul campaniei si vor vorbi cu toti cei care vor dori sa afle mai multe despre siguranta rutiera.

Despre campanie

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si al BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, editia din 2019 este realizata cu sprijinul EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GRAWE Romania, ASIROM VIG, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, AVUS, DAW Management, INTER Broker, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, MARSH Romania, SAFETY Broker, AON Romania, GLOBASIG Broker, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, INTARO, RECREX, EUROTAX, ASISOFT, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, Daune Expert si GrECo Romania.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Partenerilor UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare, OTTO Broker, motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting si 5togo. Partenerul Stiintific al campaniei este Clinica SOMNOLOG.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro, AutoNapoca.ro, Cars.ro, AutoExpert si Flote Auto.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro si Facebook.com/treazlavolan.


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 10.09.2019

Cele mai recente stiri:
» WEF: Planeta arde intre incendiile produse de schimbarile climatice si furia razboaielor politice
» #30deAniDeSchimbare: Evolutia pietei din perspectiva brokerilor
» Castigul angajatilor din asigurari si pensii private a crescut in luna noiembrie 2019
» Marius LASLO, DESTINE Broker: Segmentul clientilor individuali de asigurari de sanatate, crestere de 28% in 2019
» IGSU: Incendiile de locuinte fac victime in randul copiilor
» Eurostat: 9% dintre romani au evitat sa ofere date personale retelelor de socializare, pe motiv de securitate
» VIDEO: GLOBASIG, 2020: Investii in programe pentru tineri, dezvoltarea retelei de parteneri si afaceri in crestere
» Incepe a doua etapa a campaniei "Totul despre asigurarile de sanatate"
» PAID Romania a achitat cu 60% mai multe daune ca urmare a dezastrelor naturale din 2019
» ALLIANZ Risk Barometer 2020: Atacurile cibernetice - cel mai de temut risc la nivel global






Create Account



Log In Your Account