Operatorul american de telefonie mobila T-Mobile a declarat ca investigheaza o bresa de securitate care ar putea expune 37 de milioane de conturi.
Acesta este al doilea atac cibernetic major impotriva T-Mobile in mai putin de doi ani si vine la cateva luni dupa ce operatorul a acceptat sa isi imbunatateasca securitatea datelor pentru a solutiona un litigiu legat de un incident din 2021 care a compromis informatiile a aproximativ 76,6 milioane de persoane.
Compania a identificat activitatea malitioasa pe 5 ianuarie si a limitat-o in decurs de o zi, a precizat aceasta, adaugand ca nu au fost expuse date sensibile, cum ar fi informatii financiare.
Cu toate acestea, T-Mobile a adaugat ca datele de baza ale clientilor - cum ar fi numele, adresa de facturare, adresa de e-mail si numarul de telefon - au fost incalcate si ca a inceput sa notifice clientii afectati. Compania are peste 110 milioane de abonati.
Un purtator de cuvant al Comisiei Federale pentru Comunicatii a declarat ca autoritatea de reglementare a deschis o ancheta privind incidentul.
T-Mobile a refuzat sa comenteze ancheta.