Stiri externe

Studiu: Reducerile asociate asigurarilor de viata pot motiva un comportament sanatos


Ce rol joaca stimulentele de asigurare pentru a inspira clientii sa aleaga un stil de viata mai sanatos? Pot companiile de asigurari sa isi indrepte consumatorii spre un comportament mai bun? Si, daca da, cum? Un studiu realizat recent de Global Atlantic a dezvaluit raspunsurile la aceste intrebari, si nu numai, dar si alte informatii interesante despre relatia dintre sanatate si obiceiurile de asigurare.

Realizat de Echo Research, studiul arata ca, in mod clar, cei mai multi dintre consumatori ar fi motivati sa isi mentina nivelul de greutate si sa efectueze analize medicale periodice, daca ar beneficia de stimulente oferite de companiile de asigurari (reduceri la prima anuala de asigurare etc.). Altfel spus, consumatorii vor sa fie rasplatiti pentru ca iau decizii sanatoase, care au un impact pozitiv asupra calitatii vietii.

Alte concluzii ale studiului:
  • 9 din 10 consumatori (92%) ar fi motivati sa mentina un anumit nivel de greutate daca ar primi, in schimb, o reducere a primei de asigurare. Un stimulent oferit de companiile de asigurari ar convinge si 4 din 5 consumatori (81%) sa efectueze analize medicale periodice;
  • Stimulentele sunt mai atragatoare pentru tinerii din generatia Millennials decat pentru persoanele in varsta: 85% comparativ cu 79% ar opta pentru analize medicale periodice, iar 95% vs. 90% ar mentine un anumit nivel de greutate, daca ar fi recompensati de compania de asigurari;
  • Persoanele cu venituri anuale de cel putin 50.000 de dolari sunt mai usor de motivat decat cele cu venituri anuale reduse sa efectueze analize medicale periodice (87% vs. 75%) sau sa mentina un anumit nivel de greutate (95% vs. 90%).

Share |


Editor: Cristian SUCA | Publicat pe 11.10.2018

Cele mai recente stiri:
» AIR: Pierderile provocate industriei de uraganul Michael, estimate la 6-8 miliarde de dolari
» David LEVENSON, noul Presedinte si CEO al LIMRA si LOMA, incepand cu 1 ianuarie 2019
» ONU: Pagubele provocate de dezastrele naturale din ultimele doua decenii au depasit pragul de 2,25 miliarde de dolari
» Facebook: 30 milioane de utilizatori, afectati dupa cel mai recent atac cibernetic. Datele personale, accesate in 29 milioane de cazuri
» AON: Septembrie, cea mai costisitoare luna a anului pentru industria de asigurari, urmare a dezastrelor naturale inregistrate
» Marea Britanie: Nu Brexit este principala amenintare la siguranta financiara a populatiei, ci lipsa unor investitii financiare pe termen lung
» Industria de re/asigurari, incurajata sa se concentreze pe riscul de terorism
» GENERALI a lansat o noua functionalitate pentru asigurari cibernetice si o subsidiara pe segmentul de securitate informatica
» Google+, inchisa dupa ce datele a 500.000 de utilizatori au fost expuse unui eventual atac cibernetic
» AXA devine partener global de asigurare al clubului de fotbal Liverpool






Create Account



Log In Your Account