Studiu: Consumatorii din SUA, pregatiti pentru asigurarile auto "usage-based" - Stiri externe - Asigurari -...

 Despre noi  Contact  Harta site      


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorEvenimenteXPRIMM.COMCampanii de InformareXPRIMM TVРусский
 Stiri 
 Companii de asigurare 
 Brokeri 
 Interviu 
 CNPF 
 Analize 
 Organizatii 
 Despre asigurari 

Stiri externe

Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Studiu: Consumatorii din SUA, pregatiti pentru asigurarile auto "usage-based"


Peste 55% dintre soferii din Statele Unite care au participat la un studiu realizat de Willis Towers Watson (WTW) privind UBI - usage-based insurance - au declarat ca "exista posibilitatea sa cumpere un autovehicul nou sau second-hand echipat cu noi tehnologii".

Studiul, intitulat "How ready are consumers for connected cars and usage-based car insurance?", a avut ca obiectiv analizarea modului in care noile tehnologii echipate pe masini si ideea de autovehicule conectate la internet influenteaza atitudinea consumatorilor auto asupra asigurarilor auto "usage-based" (n.red. asigurari ale caror preturi sunt determinate pe baza comportamentului si modului de condus al soferului, dar si pe baza timpului petrecut la volan, a distantei sau a drumurilor parcurse). Acesta s-a desfasurat online, la el participand 1.005 respondenti.

Printre concluziile cele mai importante ale studiului se numara, de asemenea:
  • 81% din cei circa 10% soferi care au detinut sau detin o polita auto tip "usage-based" sunt foarte multumiti de beneficiile acesteia;
  • Peste 80% dintre respondenti ar fi dispusi sa isi impartaseasca datele din ultima luna de condus (preluate de un sistem instalat pe masina sau de o aplicatie) pentru a primi o prima personalizata la incheiera asigurarii auto;
  • 84% dintre participantii la sondaj ar fi interesati sa treaca printr-o scurta perioada de proba pentru a vedea de reduceri pot primi la prima de asigurare inainte de a o achizitiona.


Share |


Editor: Adina TUDOR | Publicat pe 09.11.2017

Cele mai recente stiri:
» Lloyd's estimeaza pentru anul viitor o crestere de 20% a afacerilor in MENA
» Turcia: Gradul de acoperire al TARSIM se ridica la 20%
» VIENNA Insurance Group: Angajator de top in Austria
» Turcia: Accidentele rutiere au provocat 21 mii de victime in ultimii patru ani
» UBER a recunoscut musamalizarea unui atac cibernetic din 2016, in urma caruia datele a peste 57 de milioane de utilizatori din intreaga lume au fost furate
» Pierdere de 100 de miliarde de lire sterline pentru economia Marii Britanii, deoarece companiile nu se adapteaza la noile tehnologii
» Moscova gazduieste a XVI-a editie a November Business Meetings of Reinsurers
» AXA, ALLIANZ si GENERALI sunt cei mai mari asiguratori europeni in anul 2016
» Slovenii de la TRIGLAV au raportat un profit net de 52 milioane euro la finalul lunii septembrie
» EUROINS Insurance Group se extinde pe piata din Rusia


Comenteaza acest articol
0 comentarii

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:



Arhiva





Copyright 2017 (c) xprimm.md
powered by Media XPRIMM