Actionarii VICTORIA Asigurari, cea de a patra companie pe piata de profil din Moldova, au decis modificarea denumirii societatii in ALLIANCE Insurance Group, se arata in comunicatul postat recent pe site-ul asiguratorului. Procesul de rebranding va dura o luna de zile, urmand sa fie modificat si logo-ul companiei.
De asemenea, va fi majorat si capitalul social, printr-o emisiune suplimentara de actiuni in valoare de 7 milioane lei, procedura la care pot participa doar actionarii companiei. In prezent, capitalul asiguratorului este de 21,5 milioane lei, se mai arata in comunicatul societatii. "Urmeaza sa obtinem aprobarea modificarii de catre autoritatile competente si inregistrarea noii denumiri", a precizat Vitalie BANARU, Director General VICTORIA Asigurari pentru portalul www.xprimm.md.
VICTORIA Asigurari detine o cota de piata de 10,2% conform rezultatelor raportate in primul semestru din acest an (comparativ cu 4,6% in S1/2014) cu subscrieri de 58,5 milioane lei, in crestere cu 118% comparativ S1/2014. Asiguratorul a avut in perioada de referinta cea mai spectaculoasa evolutie a primelor pe segmentul RCA, respectiv o crestere a subscrierilor de 622,47% comparativ cu S1/2014 pana la 8,55 milioane lei. Vezi aici mai multe detalii.
"Rezultatele inregistrate in aceasta perioada de catre companie se datoreaza extinderii fortei de vanzare si concentrarii pe agenti proprii, inclusiv diversificarii portofoliului", a mai declarat pentru xprimm.md Vitalie BANARU.
PROMO
VICTORIA Asigurari detine o cota de piata de 10,2% conform rezultatelor raportate in primul semestru din acest an (comparativ cu 4,6% in S1/2014) cu subscrieri de 58,5 milioane lei, in crestere cu 118% comparativ S1/2014. Asiguratorul a avut in perioada de referinta cea mai spectaculoasa evolutie a primelor pe segmentul RCA, respectiv o crestere a subscrierilor de 622,47% comparativ cu S1/2014 pana la 8,55 milioane lei. Vezi aici mai multe detalii.
"Rezultatele inregistrate in aceasta perioada de catre companie se datoreaza extinderii fortei de vanzare si concentrarii pe agenti proprii, inclusiv diversificarii portofoliului", a mai declarat pentru xprimm.md Vitalie BANARU.